Jamen jeg synes jo lige, jeg blev nødt til at skrive et par ord på bloggen, før jeg ser jeg alle sammen tillbage i Danmark. Jeg gider ikke at gå fuldstændig crazy med tusinde af ord og tyve billeder, bare lige kort om hvad der sker. Jeg har lige været på country week, hvilket var helt ubeskriveligt godt !! En uge med fodbold og girls footy og de sødeste mest vidunderlige mennesker. Det var virkeligt bare den bedste afslutning på det bedste år nogensinde. Før country week holdte jeg en lille afskedsfest for alle min værtsfamilier og senere på aftenen for alle mine venner, hvilket var en god måde at se dem udenfor skolen før country week. Så gik der ellers en dag med at pakke mit værelse sammen, I har ingen anelse om hvor meget jeg har smidt ud !! Men det kom da til at være i kufferten til sidst. Nu sidder jeg i Pinjarra, hvor jeg tilbringer mine sidste dage hos mine distrikts counselors Debbie og Geoff og deres datter Bec og udvekslingsstudent Max, som flyver hjem dagen efter mig. Nu er den 14 kilo tunge pakke med alt mit møg og gaver på vej til danmark, og jeg arbejder på højtryk for at få alt til at passe i de 20 kilo jeg må have i min kuffert. Det er svært !!
Det er en kæmpe underdrivelse at sige, at jeg har haft det mest fantastiske år!! Jeg kan virkeligt ikke beskrive hvor helt vidunderligt det har været at være på udveksling til Katanning, Western Australia. Og de følelser jeg har lige nu, er meget mere intense end hvad jeg havde troet. Det var så forfærdeligt smertefuldt at sige farvel til alle mine skønne venner efter country week, og jeg ved stadig ikke, om jeg kan stige på flyveren om 43 timer uden det store drama (højst sandsynligt ikke). Jeg er så taknemmlig over at have fået dette fantastiske eventyr, et minde for livet ingen nogensinde vil kunne tage fra mig. Det er vildt sørgeligt, at det er slut, jeg kan slet ikke finde ord for, hvor stærkt et bånd jeg har knyttet til dette land, og de mennesker jeg har mødt. Men det jeg kan sige er, at jeg helt 100 % skal tilbage!! Og helst snarest muligt. Jeg glæder mig allerede vildt til, at jeg kommer tilbage til min andet hjem :)
Det bliver nu også godt at se jer elskede mennesker derhjemme, og nu skal I heller ikke vente særligt længe mere. Vi ses !! :)
Det er en kæmpe underdrivelse at sige, at jeg har haft det mest fantastiske år!! Jeg kan virkeligt ikke beskrive hvor helt vidunderligt det har været at være på udveksling til Katanning, Western Australia. Og de følelser jeg har lige nu, er meget mere intense end hvad jeg havde troet. Det var så forfærdeligt smertefuldt at sige farvel til alle mine skønne venner efter country week, og jeg ved stadig ikke, om jeg kan stige på flyveren om 43 timer uden det store drama (højst sandsynligt ikke). Jeg er så taknemmlig over at have fået dette fantastiske eventyr, et minde for livet ingen nogensinde vil kunne tage fra mig. Det er vildt sørgeligt, at det er slut, jeg kan slet ikke finde ord for, hvor stærkt et bånd jeg har knyttet til dette land, og de mennesker jeg har mødt. Men det jeg kan sige er, at jeg helt 100 % skal tilbage!! Og helst snarest muligt. Jeg glæder mig allerede vildt til, at jeg kommer tilbage til min andet hjem :)
Det bliver nu også godt at se jer elskede mennesker derhjemme, og nu skal I heller ikke vente særligt længe mere. Vi ses !! :)