Ja, så blev det min første skoledag igen. Efter en så lang ferie, var det bare virkelig underligt at være tilbage og nu skal jeg pludselig ind i nye rytmer og den dejlige skoleuniform. Min sidste dag af year 11 var fredag d. 11 november sidste år, hvilket betyder at jeg havde 11 ugers ferie eller helt præcist 81 dage - ikke dårligt vel ? Jeg troede, at de par måneder ville snegle sig afsted, men de fløj altså bare afsted!! Og som jeg også har skrevet, har jeg oplevet vildt meget fantastisk i løbet af min længste sommerferie nogensinde.
Så nu er jeg i year 12, som er det sidste år af high school her i Australien. Herefter tager mange på universitetet og flytter til Perth. Fagene som jeg har valgt at studere i mine sidste 4 måneders skolegang (ferie næsten hele april måned) på Katanning Senior High School er:
- Engelsk og matematik på højt niveau
- Design (digital photography)
- Physical Education (idræt)
- Materials Design (sløjd)
- Visual Arts (billedkunst)
Ellers kan jeg fortælle, at det er rigtig varmt hernede, og jeg kan ikke helt magte det, selvom jeg selvfølgelig synes det er dejligt - så er det altså stadig rigtig varmt, når det kommer op over de 35 grader, hvilket det gør !! I kan få et par billeder fra da jeg var i Perth Zoo med min værtsmor.. :)
| koala |
| tasmansk djævel |
hygge hejsa !!
