torsdag den 7. juni 2012

GTM & Albany

Lidt om hvad der har foregået i Emilie's liv siden safari :-)

d. 19 maj var jeg til musik festival i Bunbury Groovin the Moo med nogle venner fra Bunbury og nogle af mine Katanning venner. Vejret var fantastisk, musikken var førsteklasse og selskabet var superbe!! Mine favoritter var San Cisco, 360, Hilltop Hoods og Matt Corby - alle australske bands.


Erin og jeg 

Steph og jeg
360


Free dress day er selvfølgeligt stort, når man normal må nøjes med den aldeles kønne skole uniform :-)
Mia og jeg
Sidste weekend (2-4. juni) var en long weekend, da der var en eller anden helligdag om mandagen. Så efter min super "vellykkede" engelsk eksamen og frokost med Mia om fredagen, tog jeg til Albany med Ian Woods for at tilbringe weekenden med familien Woods. Fredag aften stod på lidt catching up med Mitchell og film.
Lørdag skulle Mitchell spille footy, så vi skulle selvfølgelig alle ned og se på. Uheldigvis landede en af spillerne fra det modsatte hold på Mitch's ankel inden half time, så han ikke kunne spille kampen færdig. Så sad vi bare i bilen og så de andre hold spille resten af dagen. Om aftenen tog Mitch og jeg i biografen og så the Avengers, hvilket var en meget underholdende oplevelse :)
Søndag stod på Albany Classic Motor Event (gade ræs), som jo involverede biler, så vi skulle naturligvis ned og se. Der var forskellige races gennem hele dagen med forskellige slags klassiske biler. Jeg eeelsker jo duften at benzin og brændte dæk (eller hvad det nu hedder på dansk).
Mandag blev det til en smule shopping og Gran Turismo 5 med Mitch. Viiildt hygge med de sødeste mennesker og en weekend der meget gerne måtte have varet længere.
footy




nyder min sidste tid her i Oz fuldt ud og håber det ikke går alt for hurtigt :)

1 kommentar: