fredag den 23. december 2011

Juuuul !!

Jeg forstår altså overhovedet ikke hvordan det allerede er blevet jul. Og hvordan jeg allerede har været i Australien i 5 MÅNEDER! Men den er god nok, det er skam juleaften i morgen aften, selvom de nu fejrer jul d. 25. herovre. Jeg glæder mig til at pakke alle de dejlige gaver familien har sendt mig op og til at spise viildt meget god mad i selskab med værtsfamilien. Jeg lover jer, at jeg vil skrive om min anderledes/varme/fantastiske australske jul før jeg smutter på ferie (igen).

De sidste uger er gået med bla. at lave julepynt (julehjerter, kravlenisser, nisser af garn, papir stjerner), høre dansk julemusik, bage kanelsnegle, spise risengrød, svømme baner i poolen kl. 6 om morgen, være sammen med Mia, gå ned til byen og købe ting, spille Gran Turismo (jeg owner det spil), shopping i Albany, babysitting i Mt. Barker, Rotary julefest og sikkert en masse andet jeg bare ikke kan huske lige nu.

Her får I nogle billeder fra lidt af det hele !
South West Safari


mig længst til højre



Mandurah Week







Rotary julefest


Dillon (værtsbror) og Jack
Mit skilt - jeg samlede $200 ind til unge med kræft 

Dillon og Kevin (værtsfar) 

Det er begyndt at blive varmt i Katanning, kan jeg godt fortælle, og jeg kan ikke være i solen særlig længe i frygt for UV strålerne. Så jeg glæder mig til at komme ud til kysten i næste uge!

Jeg vil slutte af med at ønske jer alle sammen EN RIGTIG GLÆDELIG JUL og vær taknemmelig for hvor heldige vi er i Danmark

xx Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar