onsdag den 20. juli 2011

Så er det i morgen!

Spændt! 

Så er det blevet i morgen, jeg skal afsted - vildt! Jeg er sååå spændt, og jeg glæder mig rigtig rigtig meget.

Der er nogle ændringer i rækkefølgen på mine værtsfamilier, så nu lyder det sådan her:

1 - Lesley og Morris Trimming. De bor på en farm 25 km fra byen Katanning, og de har ingen hjemmeboende børn. De er nu min første værtsfamilie, fordi de gerne vil have mig med på en tur.

2 - Rochelle og Kevin Newman - De bor i byen Katanning, og de har en søn, Dillon, på min alder.

3 - Julie og Tim Brown. De bor 25 km fra Katanning i en lille by, som hedder Woodanilling. De har en søn, Alexander, på 12, som skal gå på min high school efter jul.


Næste gang I hører fra mig, er jeg i Australien ! :D

Knus fra Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar