tirsdag den 13. marts 2012

Woolorama & Harmony Festival

Harmony Day fredag d. 9 marts
fra venstre: Niki, Nardy, Kate, Emily, mig, Mia, Tameka (og Ben i baggrunden)
Her får I lidt om sidste weekends begivenheder :)





Billederne ovenfor er fra Woolorama, som er sådan et marked med boder, udstillinger, maskiner, får og forlystelser. Lyder dejligt ik`? Woolorama var i Wagin en by 60 minutter fra Katanning og min counsler Mike og hans kone Jenny var så søde at tage mig med lørdag, sidste dag af Woolorama. De sjove biler på billederne er utes, som de altså rigtig godt kan lide hernede, og der er også en fin traktor. Vi spiste frokost der og gik rundt i et par timer, men da det var 40 grader varmt, blev vi ikke så længe. Heden gør én rigtig træt faktisk. Men det er fedt, at jeg nu kan sige, jeg har været til Woolorama :) 

Lørdag aften stod på film aften hos Michael fra skolen sammen med værtsbror Dillon, Kate, Ben, Emily og Niki. Der blev set film (Footloose og Paranormal Activity 3) og snakket til kl. 5 om natten, og det var super super hyggeligt ! 

Søndag var jeg nødt til at tage en lille lur før frokost, da jeg kun fik 4-5 timers søvn. Derefter tog jeg ned til sports centeret hvor Harmony Festival blev afholdt. Jeg var blevet spurgt om jeg ville optræde med sjipning på scenen til deres årlige festival, hvilket jeg jo ikke kunne sige nej til. Harmony festival er en dag, hvor alle de forskellige kulturer i Katanning bliver fejret forresten. Så kl. 15.15 gik jeg på scenen i 42 graders varme, super nervøs og med tusind mennesker i publikummet. Jeg fik min søde veninde Emily til at filme mig (da mor og far insisterede), så I kan se hvordan jeg klarede mig :) 

Den anden video er Canadisk Pandekage Spisning Konkurrence. Vi hepper på vores rødhårede ven Sam, som nu er champion for TREDJE år i træk! uovervindelig er han. 



Lidt Aboriginal dans

Så en rigtig god og oplevelsesrig weekend i godt selskab :) Glæder mig til næste weekend hvor jeg drager til Kalgoorlie, men det hører I om i næste uge. Hav det super godt indtil da, og jeg vil slutte af med et lækkert billed af mig og min skønne Mia taget på skolebilled dag sidste torsdag. Hyg jer !! <3 <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar