Youth Conference
I sidste uge tilbragte jeg fem dage langt langt væk fra alting - i Kalgoorlie. Det var nemlig obligatorisk for os udvekslinger at deltage i den unge version af en Rotary Konference, som blev afholdt sammen med Rotary Konferencen. Jeg var ikke helt glad for at være nødt til at tage til Kalgoorlie, da der i samme weekend blev afholdt year 12 ball på min skole, som er en rigtig stor ting. Øv, men sådan er det jo. Det endte faktisk med at blive en rigtig hyggeligt weekend i selskab med alle de dejlige udvekslingsstudenter fra mit distrikt, på trods af de otte timers kørsel hver vej. Det var vildt godt at se dem alle, efter ikke at have se dem i evigheder. Der var ikke vildt mange aktiviteter planlagt for os, men vi hyggede os med blandt andet at pynte keramik elefanter, plante træer, (ja, ja ikke dårligt, vel?), lave en flashmob, se Kalgoorlie Super Pit og deltage i den store Bollywood fest lørdag aften for alle rotary mennesker i distriktet. En fed aften som resulterede i ømme fødder og et besøg hos McDonalds. Selvom jeg stadig er ked af, at jeg missede mit skole bal, så var det ikke helt så slemt igen.
 |
| Middag i Kalgoorlie med rotarianere fra Katanning |
 |
| Ashley (USA) og mig |
 |
| Min gruppes fantastiske elefant |
 |
| Milla (Finland), Ashley (USA), mig og Martin (Sverige) |
 |
| Igen Ashley og jeg |
 |
Kalgoorlie Super Pit - mig i rød skjorte
|
Mias fødselsdag
Torsdag var det Mias (veninde fra skolen) 17 års fødselsdag, og det skulle jo selvfølgelig fejres. Jeg hjalp med at bage cupcakes og sov hos hende onsdag. Næste morgen sang jeg dansk fødselsdagssang for hende og vi fik chokolade pandekager med banan og fødselsdags lys til morgenmad, og hun blev rigtig glad for det Thomas Sabo armbånd jeg gav hende. Det var en kort skole dag, så vi spiste frokost nede i byen med 10 andre venner og veninder fra skolen.
Vi skrives snart igen. Hav det dejligt ! :)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar