Nu er det vidst tid til at give jer derhjemme en update på hvad jeg går rundt og laver herovre på den anden side af Jorden. Det har været rimelig stille og roligt på det sidste egentligt med skole og venner. Men jeg kan da fortælle hvad jeg lavede denne "long weekend" fredag til mandag.
Fredag blev det til 'band practise' hos Mitchell fra skolen. Ham, Reece og værtsbror Dillon har et "band", hvis man overhovedet kan kalde det det. Nurf, en pige fra skolen, fik også lov til at komme med. Først så vi på mens Mitchell og hans brors band øvede og de var virkelig virkelig gode! Altså WOW gode - jeg var yderst imponeret! Ved tolv-tiden gik halvdelen af bandet hjem og så blev det tid til at Reece, Dil og Mitchell skulle øve sammen, men det gik vidst ikke helt som planlagt, da ingen af dem havde øvet noget hjemmefra. Jeg fik endda lov til at prøve lidt el-guitar og trommer, og jeg var fantastisk selvfølgelig ;) Efter mange timer med høj musik i en lade in the middle of nowhere, drog vi ind i huset, hvor vi satte film på. Jeg faldt i søvn ved en 4-tiden og vågnede til lækker lækker morgenmad som Mitchell lavede.
Hjemme igen frokost tid lørdag pakkede jeg mine ting og så tog jeg med værtsfamilien til Perth. Vi sagde hej til værtsbror Cambell som nu bor i Perth og går på uni, og så var jeg på kineser restaurant med værtsforældrene. Vi boede hos Rachelles (værtsmor) søster som bor i udkanten af Perth. Søndag stod på "Chronicle" i biografen med Martin (udveksling fra Sverige), værtsforældre, værtsbrødre og værtsbrors kæreste. Det var en rigtig god film og frokost blev popcorn og m&m's. Efter film gik jeg bare rundt i Fremantle med Martin og værtsforældrene. Det var helt super at se Martin igen efter flere måneder, og der blev snakket uafbrudt om udvekslings ting, som kun andre udvekslinger kan relatere til. Jeg ville lidt ønske jeg havde udvekslingsstudenter der boede tættere på mig, men sådan er det jo. Vi kiggede på Fremantle markederne, og vi fik smoothie og stødte ind i en anden udveksling Ashley fra USA. Og ja, jeg fik købt et overfedt west coast eagles tørklæde. Efter at have sagt farvel til Martin, tog vi hjem til Cambell og spiste fish and chips - YUM! Og så så jeg film med Dillon om aftenen - 127 hours.. scary..
Mandag blev det så sørme! Og det var varmt i Perth. VARMT siger jeg! Altså noglegange er det varmt.. men så tager man til Perth og man omkommer i heden seriøst! Jeg har vænnet mig til Katanning varmen, men jeg tror altså ikke jeg kunne bo i Perth - alt for varmt. Nå, men der blev shoppet lidt i Perth mandag formiddag. Rachelle havde nogle ting hun manglede, og Dillon fik købt tøj, og jeg brugte selvfølgelig også en masse penge of course. Alt sammen nødvendigheder selvfølgelig ;) Og så efter frokost på subway en dejlig 4 timers køretur til Katannig. Man forstår ikke afstande, når man er fra Danmark, det har jeg da lært.
Okay, hvad har jeg ellers lavet i februar ?.. Jamen, Dillon og jeg har tit venner forbi både efter skole og i weekenderne. Så ja, jeg har egentligt bare gået i skole (som er ekstremt AWESOME forresten) og socialiseret og hygget mig rigtig meget ! :)
Lidt billeder fra en sygt nice fastelavn med den fantastiske Mia.
Jeg gider ikke lige gå i detaljer om alt det der er foregået i februar måned, men nu fik I lige en lille update hernede fra og en masse spændende ting er på programmet for de følgende uger, så I hører snart fra mig igen, kan I tro! Jeg elsker stadig tilværelsen her i Australien, og jeg krummer tæer ved tanken om at forlade dette fantastiske land. Men det betyder også kun 4 måneder til at jeg ser de savnede mennesker i Danmark, så det er jo heller ikke helt dårligt alligevel. Nu må I alle hygge jer super meget, det vil jeg i hvert fald.
Fredag blev det til 'band practise' hos Mitchell fra skolen. Ham, Reece og værtsbror Dillon har et "band", hvis man overhovedet kan kalde det det. Nurf, en pige fra skolen, fik også lov til at komme med. Først så vi på mens Mitchell og hans brors band øvede og de var virkelig virkelig gode! Altså WOW gode - jeg var yderst imponeret! Ved tolv-tiden gik halvdelen af bandet hjem og så blev det tid til at Reece, Dil og Mitchell skulle øve sammen, men det gik vidst ikke helt som planlagt, da ingen af dem havde øvet noget hjemmefra. Jeg fik endda lov til at prøve lidt el-guitar og trommer, og jeg var fantastisk selvfølgelig ;) Efter mange timer med høj musik i en lade in the middle of nowhere, drog vi ind i huset, hvor vi satte film på. Jeg faldt i søvn ved en 4-tiden og vågnede til lækker lækker morgenmad som Mitchell lavede.
Hjemme igen frokost tid lørdag pakkede jeg mine ting og så tog jeg med værtsfamilien til Perth. Vi sagde hej til værtsbror Cambell som nu bor i Perth og går på uni, og så var jeg på kineser restaurant med værtsforældrene. Vi boede hos Rachelles (værtsmor) søster som bor i udkanten af Perth. Søndag stod på "Chronicle" i biografen med Martin (udveksling fra Sverige), værtsforældre, værtsbrødre og værtsbrors kæreste. Det var en rigtig god film og frokost blev popcorn og m&m's. Efter film gik jeg bare rundt i Fremantle med Martin og værtsforældrene. Det var helt super at se Martin igen efter flere måneder, og der blev snakket uafbrudt om udvekslings ting, som kun andre udvekslinger kan relatere til. Jeg ville lidt ønske jeg havde udvekslingsstudenter der boede tættere på mig, men sådan er det jo. Vi kiggede på Fremantle markederne, og vi fik smoothie og stødte ind i en anden udveksling Ashley fra USA. Og ja, jeg fik købt et overfedt west coast eagles tørklæde. Efter at have sagt farvel til Martin, tog vi hjem til Cambell og spiste fish and chips - YUM! Og så så jeg film med Dillon om aftenen - 127 hours.. scary..
Mandag blev det så sørme! Og det var varmt i Perth. VARMT siger jeg! Altså noglegange er det varmt.. men så tager man til Perth og man omkommer i heden seriøst! Jeg har vænnet mig til Katanning varmen, men jeg tror altså ikke jeg kunne bo i Perth - alt for varmt. Nå, men der blev shoppet lidt i Perth mandag formiddag. Rachelle havde nogle ting hun manglede, og Dillon fik købt tøj, og jeg brugte selvfølgelig også en masse penge of course. Alt sammen nødvendigheder selvfølgelig ;) Og så efter frokost på subway en dejlig 4 timers køretur til Katannig. Man forstår ikke afstande, når man er fra Danmark, det har jeg da lært.
Okay, hvad har jeg ellers lavet i februar ?.. Jamen, Dillon og jeg har tit venner forbi både efter skole og i weekenderne. Så ja, jeg har egentligt bare gået i skole (som er ekstremt AWESOME forresten) og socialiseret og hygget mig rigtig meget ! :)
Lidt billeder fra en sygt nice fastelavn med den fantastiske Mia.
Jeg gider ikke lige gå i detaljer om alt det der er foregået i februar måned, men nu fik I lige en lille update hernede fra og en masse spændende ting er på programmet for de følgende uger, så I hører snart fra mig igen, kan I tro! Jeg elsker stadig tilværelsen her i Australien, og jeg krummer tæer ved tanken om at forlade dette fantastiske land. Men det betyder også kun 4 måneder til at jeg ser de savnede mennesker i Danmark, så det er jo heller ikke helt dårligt alligevel. Nu må I alle hygge jer super meget, det vil jeg i hvert fald.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar