fredag den 6. april 2012

ny adresse = sidste værtsfamilie

Jeg har nu pakket alle mine ting ud og har tid til at give jer derhjemme en lille update, på hvad det er der sker hernede. Jeg flyttede til min sidste værtsfamilie i går aftes, og det var en meget hård dag følelsesmæssigt. Jeg gik i krig med at pakke hele mit værelse ned i kuffert og tasker onsdag eftermiddag. Det blev til en rigtig hyggelig proces af skiftevis pakning og tårer. Det var meget sværere end jeg troede at pakke alle mine ting ned, men jeg fik det gjort. Torsdag var så min sidste dag hos Newmans, og det var også sidste skoledag inden påskeferien. Det blev dog en rigtig god dag til trods for, at jeg var lidt trist, og jeg var sammen med min værtsbror og en ven efter skole, hvilket var super hyggeligt. Så pakkede jeg de sidste ting sammen, og tog afsked med familien og sagt tak. Jeg har virkelig haft det så godt og hyggeligt hos den familie, så det var mega hårdt. Jeg er dog sikker på, at jeg får set dem en masse, før jeg flyver hjemad alligvel.
alle mine ting efter flytning nr. 1
alle mine ting efter flytning nr. 2 

Jeg har da klaret mig meget godt synes I ikke ? 

Nu bor jeg så hos Julie, Tim og søn Alex Brown i Woodanilling 25 km fra Katanning. De bor i et rigtig fint hus, og jeg har et rigtig fint værelse, så jeg kan overhovedet ikke klage. Jeg glæder mig til at tilbringe de sidste måneder i Australien her ude på landet. Jeg skal helt sikkert vænne mig til at bo ude på landet igen, men det gjorde jeg jo også fem måneder siden, så det burde kunne klares. Jeg skal igen med skolebus til skole, men lige nu har jeg ferie til d. 26 April, og der skal ske en hel masse spændende, så hold øje med bloggen!


lidt billeder af min hule..




mit nye hjem

Nu er der ikke længe til at jeg igen skal sætte fødderne på dansk jord, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Det bliver fantastisk at se jer alle igen, og jeg har en masse fede ting af se frem til fx. Gymnasium og Florida. Men hvor er det utroligt så meget man kan knytte sig til mennesker og et andet land på så kort tid. Jeg frygter dagen, jeg skal forlade mit liv hernede, men jeg vil nyde hvert eneste sekund indtil da - det har jeg lovet migselv!

Tak fordi I læser med, jeg savner jer kære familie og venner <3 <3 <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar