I år blev påsken fejret i Bunbury med værtmor Julie, værtsbror Alex, Julie's veninde Janice og hendes to børn Erin (15) og Jacob (14). Der blev spist mad, pyntet æg, ædt alt for meget chokolade, set the Hunger Games i biografen og mødt nye mennesker.
Vi kørte til Bunbury lørdag formiddag, tilbragte tre solskinsrige dage i Bunbury. Så kørte vi til Perth, da Julie og Tim (værtsforældre) skulle til en begravelse, og så hjem igen til Katanning onsdag eftermiddag. Det var lidt af en stille påske, men det er også dejligt nok efter at havde flyttet og pakket ud i dage :)
![]() |
| Erin's veninde Stephanie og jeg |


Ingen kommentarer:
Send en kommentar