søndag den 1. april 2012

I'm on a boat

I onsdags var jeg på en herre fed yacht med de søde udvekslinger til Rottnest Island



Jeg var nødt til at tage fri fra skole tirsdag, onsdag og torsdag, da jeg skulle op til Perth for at tage med på båd turen, men det var jo fint nok. En af rotarianerne fra min klub skulle alligevel op til Perth, og så fik jeg et lift, hvilket jo var super. Vi var 20 udveklinger fra begge distrikter i wa, og der var 2 yachts, som var vildt luksus. Vi mødtes klokken 10 ved den private havn og jeg var rigtig glad for at se så mange velkendte ansigter!! Det var en dejlig 30 graders varm dag og ude på vandet var der en havbrise, som gjorde vejret meget mere udholdeligt. Det tog cirka en halv time at sejle ud til øen, og da vi kom derud blev vi mødt af det smukkeste syn; klart varmt turkis blåt vand og klippeø.

Vi lagde anker og blev derude hele dagen, hvor vi svømmede, solede os og snakkede. Jeg mødte en masse nye mennesker fra det andet distrikt, og jeg fik snakket lidt dansk og diskuteret hvor lang tid det tager at sejle til Bornholm fra Danmark - Mads' bud var 12 timer.







Lidt billeder fra Relay for Life i går, som var en fundraising event til fordel for kræft ramte i Katanning, som nærmest hele byen deltog i. hygge hygge !! 




min ven Mitchell spiller guitar i hans storebrors band, som optrådte i går aftes
Ellers så skal jeg i gang med den sidste uges skole inden flytning til min sidste værtsfamilie og 2 ugers påskeferie .. yes yes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar