Yaaaay! Jeg fremlagde min præsentation om Danmark i Rotary i går aftes!! Jo, jeg var godt nok en smule nervøs, da det var partners night, så alle rotarianerne havde taget deres partner med = dobbelt så mange mennesker. Plus min skoles rektor og min værtsbror Alex. Herligt! Men det var slet slet ikke særlig slemt, så snart man kom i gang. Det var faktisk ret fedt! Og de synes alle sammen, at jeg gjorde det rigtig godt, og at min engelske var udover forventning. Jeg er meget tilfreds, og det kunne jo ikke være bedre. Jeg fik en fin kuglepen af klubben efter min præsentation, og hele aftenen var bare super hyggelig og alle var i højt humør. Fantastisk!
I morges i skolen kom vores rektor ned i min form class og gav mig to gyldne klistermærker som siger: "Principals Award". Og så klappede alle. Jeg synes, det var lidt sejt, og de skal helt sikkert i min scrapbog!
Her er nogle billeder fra min weekend i Albany som lovet :)
 |
| Hvalfanger skib |
 |
| Hvalfanger skib |
 |
| Hvor man hev hvalerne op af vandet og sprættede dem op. |
 |
| Toni og mig ved 'Natural Bridge' |
 |
| The Gap |
Hvor er det dejligt at høre, at det går dig så vel. Vi nyder at læse dine beretninger - keep them coming :-)
SvarSletKærlig hilsen Carl og Irene